Οδηγός δημιουργίας παρατηρήσεων – σημειώσεων στα παραστατικά.
Προσωποποιημένες παρατηρήσειςΜαζικές παρατηρήσεις Με το winlift μπορείτε να εκτυπώσετε παραμετροποιημένες σημειώσεις στο παραστατικό, διαφορετικές για κάθε πελάτη. Για να το πετύχουμε αυτό χρησιμοποιούμε τα θέματα. Προσθέτοντας ένα θέμα σε έναν...
Βασικές Έννοιες
Ο οδηγός αυτός δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσει τους νέους χρήστες να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο Winlift. Περιλαμβάνει πολύ βασικές έννοιες. Όπως συντηρήσεις, ανελκυστήρες πελάτες κλπ.
Οργάνωση οντοτήτων σε ομάδες
Οργανώστε σε ομάδες τους πελάτες, τα ανυψωτικά, τους προμηθευτές. Βοηθητικά--> Ομαδοποιήσεις -->Διαχείριση Ομάδων.
Πως θα προσθέσετε νέα επαφή/διαχειριστή.
Κτήριο -> Επαφές. Δεξί κλικ σε κάποια επάφη και επιλογή "ορισμός ως διαχειριστή΄ Εαν δεν υπάρχει η επαφή επιλέξτε "προσθήκη",
Πώς θα προσθέσετε συντομεύσεις.
Από την αρχική φόρμα -> δεξί κλικ προσθήκη συντομεύσεων. Έπειτα επιλέγετε τις επιλογές από το μενού που θέλετε.
Πως αλλάζετε την τιμή συντήρησης ενός κτιρίου
1. Αναζητάτε το κτήριο που θέλετε, μέσω της αναζήτησης, 2. Στο κομμάτι των οικονομικών στοιχείων αλλάζετε την συχνότητα χρέωσης και την τιμή
No items were found matching your selection.