Καρτέλα Κτηρίου

Λειτουργική Οντότητα: Κτήρια

Γενικά στοιχεία

Οι βασικές πληροφορίες του κτηρίου.

  • Τοποθεσία Πληρωμής: Δηλώνει αν η πληρωμή των υπηρεσιών γίνεται σε αυτό το κτήριο.

Επαφές

Οι επαφές που σχετίζονται με το κτήριο. Με δεξί κλικ γίνεται πρόσθεση καινούργιων επαφών. Κάποια επαφή μπορεί να οριστεί ως διαχειριστής. 

  • Εκπρόσωπος: Μια άλλη επαφή με την οποία θα έχετε επικοινωνία αντί για τον διαχειριστή, αν υπάρχει.
Ιστορικό αλλαγής διαχειριστή: Εμφανίζει όλες τις επαφές που έγιναν διαχειριστές σε αυτό το κτήριο.

Σχετικοί πελάτες

Στην καρτέλα των σχετικών πελατών μπορείτε να διαχειριστείτε τους πελάτες του κτηρίου. Κάνοντας δεξί κλικ, μπορείτε να μεταφέρετε το κτήριο σε κάποιον άλλον πελάτη ή να προσθέσετε περισσότερους πελάτες σε αυτούς που υπάρχουν ήδη, αν χρειάζεται. Όταν υπάρχουν περισσότεροι από ένας σχετικοί πελάτες, επιλέγοντας “Επκ”, θέτεται ένας πελάτης ως εκπρόσωπος.

Ανυψωτικά

Εδώ γίνεται η επεξεργασία των ανυψωτικών/ανελκυστήρων που βρίσκονται στο κτήριο. Η πρόσθεση καινούργιων κτηρίων γίνεται με δεξί κλικ. Ένα ανυψωτικό μπορεί να μεταφερθεί από ένα άλλο κτήριο στο συγκεκριμένο, επιλέγοντας “Μεταφορά από άλλο κτήριο”.

Οικονομικά Στοιχεία

Βασικά

Υπολογίζει το συνολικό κόστος συντήρησης κατά έτος. 

  • Ενεργό: Το κτήριο υπολογίζεται στην βασική τιμολόγηση.
  • Χαμένο: Δεν υπολογίζεται πουθενά. Δηλώνει ότι δεν γίνεται συντήρηση του κτηρίου.
    • Ημερομηνία: Η ημερομηνία που σταμάτησε η συντήρηση.
    • Λόγος: Ο λόγος που σταμάτησε η συντήρηση.
  •  Χρέωση Κάθε φορά: Το ποσό που χρεώνεται ο πελάτης σε κάθε συντήρηση. Συμπληρώνοντας ένα από τα πεδία Αξία συντήρησης ή Τελική τιμή, υπολογίζεται αυτόματα το άλλο.
    • Αξία συντήρησης: Η τιμή χωρίς τον ΦΠΑ.
    • Τελική τιμή: Η τελική τιμή με τον ΦΠΑ.
  •  Έναρξη χρεώσεων: Η ημερομηνία που ξεκίνησε η χρέωση των συντηρήσεων.
  • Χρεώσεις/χρόνο: Πόσες φορές γίνεται η χρέωση των συντηρήσεων μέσα σε έναν χρόνο.
  • Μήνας: Οι μήνες που γίνεται η χρέωση των συντηρήσεων, τους επιλέγετε εσείς.
  • (Τελικό) κείμενο χρέωσης: Εμφανίζει το κείμενο που θα εκτυπωθεί στην περιγραφή του είδους στην τιμολόγηση παραστατικών για τον αντίστοιχο μήνα που έχουμε επιλέξει. 
Συμφωνητικά

Στην δεύτερη καρτέλα γίνεται η διαχείριση των συμφωνητικών του πελάτη (π.χ. συμφωνητικά συντήρησης). Όταν πρέπει να το ανανεώσετε, επιλέξτε τις κατάλληλες ημερομηνίες και πατήστε στο κουμπί “Ανανέωση”. Για να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες, χρησιμοποιήστε το πλαίσιο κειμένου “Παρατηρήσεις”. Τα συμφωνητικά δεν ανανεώνονται αυτόματα, πρέπει να τα προσθέτετε κάθε φορά που λήγουν.

Διάφορες Πληροφορίες

Εδώ γίνεται η διαχείριση των θεμάτων και των ομάδων, που αφορούν αυτό το κτήριο και η πρόσθεση καινούργιων.

Αποθήκευση

Αποθήκευση των αλλαγών.

Ακύρωση

Ακύρωση των αλλαγών και κλείσιμο της φόρμας.

Στατιστικά

1. Δημιουργεί μία αναφορά των βλαβών του ανελκυστήρα, που τον έθεσαν εκτός λειτουργίας.
2. Δημιουργεί μια αναφορά με τον αριθμό των βλαβών ανά μήνα.

Φάκελος Εγγράφων

Δημιουργεί ή βρίσκει έναν φάκελο στον υπολογιστή για την αποθήκευση αρχείων. Για την κοινή χρήση των αρχείων, πρέπει να ενεργοποιηθεί η πρόσβαση στο τοπικό δίκτυο.

Ιστορικό

Εμφανίζει το ιστορικό των συντηρήσεων και των βλαβών που έγιναν στο κτήριο.

Εκτ. Βλαβών-Συντηρ.

Εμφανίζει το ιστορικό των βλαβών σε συγκεκριμένη μορφή για εκτύπωση.

Αν. Κιν. Ανά Είδος

Εμφανίζει τις οικονομικές κινήσεις του πελάτη, δηλαδή εισπράξεις και χρεώσεις για προϊόντα ή υπηρεσίες.

Ταχεία Χρέωση Συντήρησης

Εμφανίζει τις συντηρήσεις που δεν έχουν χρεωθεί ακόμα.

Περιεχόμενα