Γρηγορη αναζήτηση.

Για να κάνετε την εύρεση ενός πελάτη μπορείτε να πληκτρολογήσετε ένα μέρος της επωνυμίας ή της διεύθυνσης ή το τηλέφωνο του ή το όνομα του διαχειριστή και στην συνέχεια πατάτε το κουμπί tab.

Αμέσως σας φέρνει τα αποτελέσματα. Πληκτρολογώντας κάποιους χαρακτήρες σας φέρνει με πράσινη επισήμανση τις αντίστοιχες καρτέλες για να διευκολύνει τον χρήστη να επιλέξει αυτό που ψάχνει.

Σας φέρνει την καρτέλα του πελάτη, την καρτέλα του Διαχειριστή-Επαφή,  την καρτέλα του κτιρίου, την διεύθυνση του ανυψωτικού, τα τηλέφωνα, σε ποιο δρομολόγιο είναι ενταγμένο, πόσα ανυψωτικά έχει, άν είναι ενεργός. Επίσης, σας εμφανίζει και δύο μπάρες κάθετες: με την καρτέλα του Ανυψωτικού και άλλη μία με τα οικονομικά στοιχεία. Πατώντας τα αντίστοιχα κουμπιά μπορείτε να ανοίξετε και τις αντίστοιχες καρτέλες τους.

Πατώντας την κάθετη μπάρα “Ανυψωτικό” σας φέρνει γρήγορα κάποια στοιχεία όπως: τον τύπο και τον κωδικό του ανελκυστήρα, αν συντηρείται – σε τι κατάσταση είναι, τον συντηρητή, πόσες συντηρήσεις γίνονται ανά ετήσια, τον δρομολόγιο, την λήξη εγγύησης. Επίσης, μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε  πόσες συντηρήσεις έχουν γίνει, πόσες βλάβες, τα θέματα αλλά και  να δημιουργήσετε και νέα βλάβη πατώντας το αντίστοιχο κουμπί. Ακόμη, από αυτό το σημείο σας δίνετε η δυνατότητα να ανοίξετε την καρτέλα του ανυψωτικού πατώντας το εικονίδιο  που βρίσκεται δίπλα από τον κωδικό.

Πατώντας την κάθετη μπάρα “Ανάλυση τηλεφώνων – Οικονομικές Εκκρεμότητες” σας φέρνει τα στοιχεία επικοινωνίας, πόσο χρεώνετε η συντήρηση τον χρόνο, πόσες φορές χρεώνετε τον πελάτη, το πραγματικό του υπόλοιπο, τα παραστατικά που είναι σε αναμονή και το Συνολικό ποσό του υπολοίπου με τις αναμονές.
Επίσης, από αυτό το σημείο μπορείτε να κάνετε Χρέωση, να περάσετε νέα είσπραξη, να δείτε και να διαχειριστείτε – ανοίξετε αυτά που έχετε σε Αναμονή, τις Αναλυτικές κινήσεις, την Διαχείριση Παραστατικών, Τι έχει αγοράσει ένας πελάτης, τα θέματα, τονΦάκελο Εγγράφων.