Αναφορά βλαβών

Αναφορά βλαβών

Πως γίνεται η πρόσθεση αναφορών βλαβών;

Από την κεντρική φόρμα,

από το Κεντρικό μενού, πατώντας το κουμπί Νέα βλάβη. Θα πρέπει να επιλέξετε τον ανελκυστήρα πρώτα. Αν ένα κτήριο έχει περισσότερους από έναν ανελκυστήρες και δεν ξέρετε ποιος έχει την βλάβη, διαλέξτε έναν τυχαία και ο τεχνικός θα βρει τον σωστό ανελκυστήρα.

Από τα αποτελέσματα αναζήτησης,

Από την κεντρική αναζήτηση, βλ. Κεντρική Αναζήτηση.

Από την φόρμα ανυψωτικού/ανελκυστήρα,

κάνοντας δεξί κλικ στον πίνακα βλάβες, στην Φόρμα ανυψωτικού.

Φόρμα αναφοράς βλαβών​

Πεδία που συμπληρώνονται κατά την δημιουργία:

 
  • Ανυψωτικό: Ο ανελκυστήρας. (συμπληρώνεται αυτόματα)
  • Ποιος Ανάγγειλε: Ποιος σας πήρε τηλέφωνο (είναι ελεύθερο πεδίο, μπορείτε να γράψετε ο,τι θέλετε). Είτε να επιλέξετε μία από τις επαφές του κτηρίου.
  • Συντηρητής: Ο τεχνικός που είναι υπεύθυνος για την συντήρηση. Συμπληρώνεται αυτόματα αν ο ανελκυστήρας έχει τεχνικό.
  • Εργοδηγός(προαιρετικά): Ο τεχνικός που επιβλέπει. Συμπληρώνεται αυτόματα αν ο ανελκυστήρας έχει εργοδηγό.
  • Ημερ. Βλάβης: Η ημερομηνία που έγινε η αναφορά της βλάβης.Συμπληρώνεται αυτόματα, με την τωρινή ώρα.
  • Περιγραφή Βλάβης: Η περιγραφή της βλάβης.
  • Ειδοποιήθηκε ο: Ποιος τεχνικός θα ειδοποιηθεί για την επιδιόρθωση της βλάβης. Συμπληρώνεται αυτόματα εφόσον υπάρχει τεχνικός ανατεθειμένος στο κτήριο αυτό.
  • Ειδοπ.: Πότε θα σταλεί η ειδοποίηση στον τεχνικό.

Επιπλέον πεδία που συμπληρώνονται προαιρετικά

  • Σταμ/μένο:  Αν ο ανελκυστήρας είναι σταματημένος και δεν λειτουργεί.
  • Παραλήπτης: Ο χρήστης που έκανε την αναφορά βλάβης.

Στοιχεία αποκατάστασης

 
  • Κατάσταση στην άφιξη [Από λίστα]: Η κατάσταση στην οποία βρέθηκε ο ανελκυστήρας.
  • Διάγνωση: Περιγραφή της βλάβης (ελεύθερο πεδίο).
  • Λόγος επίσκεψης [Από λίστα]: Ο τεχνικός λόγος που έγινε η επίσκεψη.
  • Ενέργεια που έγινε [Από λίστα]: Η ενέργεια που έγινε για την αποκατάσταση της βλάβης.
  • Συστατικό [Από λίστα]: Συστατικό του ανελκυστήρα που επηρεάζεται.
  • Ενέργεια: Επιπλέον πληροφορίες που μπορούμε να συμπληρώσουμε (ελεύθερο πεδίο). 
  • Κατάσταση στην αναχώρηση [Από λίστα]: Η κατάσταση του ανελκυστήρα κατά την αναχώρηση του τεχνικού. 
  • Ημερ. Αποκατ.: Πότε εκτελέστηκε η αποκατάσταση.
  • Αρ. Δελτ. Επί/ψης: Αν υπάρχει κάποιο δελτίο επίσκεψης, εδώ μπορεί να μπει ο αριθμός του.

Άλλοι εμπλεκόμενοι τεχνικοί

Οι τεχνικοί που συμμετείχαν στην αναφορά και αποκατάσταση της βλάβης. Αν για παράδειγμα κάποιος τεχνικός προώθησε την αναφορά σε κάποιον άλλον, θα καταγραφεί εδώ.

Στην περίπτωση που η βλάβη χρειάζεται και νέα επίσκεψη

Μπορείτε να δημιουργήσετε καινούρια εργασία από την καρτέλα επόμενες εργασίες. Χωρίς να κλείστε την βλάβη

Άλλες επιλογές

  1. Αποθήκευση
  2. Ακύρωση
  3. Δημιουργία καινούργιου θέματος, που αναφέρεται σε αυτήν την αναφορά και αυτό το κτήριο.
  4. Εμφάνιση της τοποθεσίας του κτηρίου στον χάρτη. Πρέπει να έχει εντοπιστεί το κτήριο στον χάρτη πρώτα.

Περιεχόμενα