Διαχείριση βλαβών
Ανοιχτές βλάβες
Η φόρμα διαχείρισης βλαβών εμφανίζει όλες τις βλάβες που είναι ανοιχτές, δηλαδή που η κατάσταση τους (κατάσταση στην αναχώρηση) δεν είναι σε “Κανονική λειτουργία”.
Φόρμα διαχείρισης βλαβών
- Κεντρική Φόρμα
- Ανυψωτικά
- Βλάβες
- Διαχείριση
- Ημερ/νία, Ώρα κλήσης: Η ημερομηνία και ώρα που έγινε η καταχώρηση της βλάβης.
- Δρομολόγιο: Το δρομολόγιο συντήρησης στο οποίο ανήκει ο ανελκυστήρας και η σειρά του στο δρομολόγιο.
- Περιγραφή βλάβης: Η περιγραφή που εμφανίζεται στην φόρμα βλάβης.
- Ημερ/νία, Ώρα ειδοποίησης: Ημερομηνία και ώρα που ειδοποιήθηκε ο υπεύθυνος τεχνικός.
- Λήξη: Η ημερομηνία και η ώρα που δηλώθηκε η κατάσταση του ανελκυστήρα. Δηλαδή, αν έγινε προσπάθεια επισκευής του ανελκυστήρα, χωρίς να αποκατασταθεί η λειτουργία του.
- Read: Η ώρα που είδε την ειδοποίηση ο τεχνικός.
Μπορεί να γίνει προσθήκη καινούργιας βλάβης κάνοντας δεξί κλικ και επιλέγοντας “Νέα βλάβη”.
Επιλέγοντας κάποια εγγραφή και κάνοντας διπλό κλικ, ανοίγει η φόρμα βλάβης.
Οι φόρμες ανυψωτικού, κτηρίου ή πελάτη, μπορούν να εμφανιστούν κάνοντας δεξί κλικ και επιλέγοντας την αντίστοιχη επιλογή.
Επιλέγοντας κάποια εγγραφή και κάνοντας διπλό κλικ, ανοίγει η φόρμα βλάβης.
Οι φόρμες ανυψωτικού, κτηρίου ή πελάτη, μπορούν να εμφανιστούν κάνοντας δεξί κλικ και επιλέγοντας την αντίστοιχη επιλογή.
Αναζήτηση και φίλτρα
Αναζήτηση
Μπορεί να γίνει αναζήτηση βλαβών με βάση την ημερομηνία κλήσης. Κάνοντας κλικ στο κουμπί “…” εμφανίζεται η σύνθετη αναζήτηση.
Φίλτρα
Για τα φίλτρα, υπάρχουν 2 κατηγορίες αποτελεσμάτων, “Τρέχον” και “Εκτελεσμένες”.
Επιλέγοντας “Τρέχον“, εμφανίζονται οι βλάβες που είναι ανοιχτές και τα αντίστοιχα φίλτρα αναζήτησης τους:
- Τρέχοντα: Ομαδοποίηση με βάση την κατάσταση του ανελκυστήρα, ή αν έχει ανατεθεί κάποιος τεχνικός στην φόρμα βλάβης (“Για ειδοποίηση”).
Επιλέγοντας “Εκτελεσμένες“, εμφανίζονται οι κλειστές βλάβες με τα αντίστοιχα φίλτρα:
- Εκτελεσμένα ανά κτίριο/Ανελκυστ., τεχνικό, εργοδηγό, κτίριο: Ομαδοποιήσεις με τα αντίστοιχα πεδία, για τις βλάβες που έγινε προσπάθεια αποκατάστασης τους.
- ανά Ώρα κλήσης: Εμφάνιση εγγραφών ανάλογα με το αν η ώρα κλήσης τους ήταν το πρωί ή το απόγευμα.

