Καρτέλα Ανυψωτικού

Λειτουργική οντότητα: Ανυψωτικά

Γενικά στοιχεία

Οι βασικές πληροφορίες του ανυψωτικού.

  • Συντηρητής: Ο τεχνικός που είναι υπεύθυνος για την συντήρηση του κτηρίου (προαιρετικό).
  • Εργοδηγός: Ο εργοδηγός του κτηρίου (προαιρετικό).
  • Χρήση σε [Από λίστα]: Το είδος της επιχείρησης που ανήκει ο ανελκυστήρας (π.χ. πολυκατοικία, αεροδρόμιο, νοσοκομείο κλπ). Οι λίστες μπορούν να επεξεργαστούν
  • Κατάσταση [Από λίστα]: Η κατάσταση του ανελκυστήρα. Μπορούν να προστεθούν καινούργιες καταστάσεις.
  • Συχνότητα [Από λίστα]: Πόσο συχνά χρησιμοποιείται ο ανελκυστήρας.
  • Ημερ/νία λήξης Ασφαλιστηρίου: Πότε λήγει η ασφάλεια του ανελκυστήρα.
  • Κωδ. Χρέωσης: Ο κωδικός που βρίσκεται στο χαρτί χρέωσης του πελάτη.
Περισσότερα σε: Δυναμικές λίστες

Συντηρήσεις

Η συνολική εικόνα των συντηρήσεων του ανελκυστήρα. Μπορείτε να προσθέσετε συντηρήσεις κάνοντας δεξί κλικ. Επιπλέον μπορείτε να προσθέσετε παρατηρήσεις κάνοντας διπλό κλικ στην στήλη “Παρ/σεις”.

Στον πίνακα στα δεξιά μπορείτε να δείτε τους μήνες στους οποίους γίνεται συντήρηση, και τα δρομολόγια στα οποία ανήκει ο ανελκυστήρας (βλ. Δρομολόγια).

Συντηρήσεις ανά χρόνο: Ο αριθμός των συντηρήσεων που γίνονται κάθε χρόνο. Ο αριθμός είναι προκαθορισμένος από τον αριθμό των μηνών που έχουν επιλεγεί. 

Συνήθως η συντήρηση γίνεται μία ή δύο φορές τον μήνα.

  • Για να έχετε 2 συντηρήσεις τον μήνα για όλους τους μήνες του χρόνου, πρέπει να επιλεγούν και οι δώδεκα μήνες και στις συντηρήσεις ανά χρόνο να εισάγετε 24. Αυτό θα προγραμματίσει τις συντηρήσεις κάθε 15 μέρες.
  •  Για να έχετε συντηρήσεις 2 φορές τον μήνα για 6 μήνες, πρέπει να εισάγετε 12 στις συντηρήσεις ανά χρόνο, και να επιλέξετε τους 6 μήνες που θα γίνει η συντήρηση.

Μπορείτε να προσθέσετε χειροκίνητα πολλαπλές συντηρήσεις στην Εισαγωγή συντηρήσεων χειροκίνητα.

Μπορείτε να προγραμματίσετε την επόμενη συντήρηση από την Κυκλική διαχείριση συντηρήσεων.

 

Βλάβες

Το ιστορικό των βλαβών. Καινούργιες βλάβες μπορούν να προστεθούν κάνοντας δεξί κλικ στον πίνακα βλαβών. Αυτό θα ανοίξει την φόρμα βλαβών και από εκεί μπορείτε να προσθέσετε καινούργιες ή ήδη υπάρχουσες.

Περισσότερα στην Φόρμα αναφοράς βλαβών.

Άλλες εργασίες

Το ιστορικό άλλων εργασιών που έχουν γίνει. Κάνοντας δεξί κλικ μπορούν να προστεθούν καινούργιες εργασίες. Η καρτέλα αναφέρεται στις εργασίες που δεν είναι βλάβες ή συντηρήσεις.

Υλικά εγκατεστημένα

Τα υλικά που είναι εγκατεστημένα στον ανελκυστήρα. 

Οικονομικές κινήσεις εγκατάστασης

Λίστα χρεώσεων και εισπράξεων για την εγκατάσταση του ανελκυστήρα. Μπορούμε να προσθέσουμε καινούργιες χρεώσεις και εισπράξεις κάνοντας δεξί κλικ. 

Μητρώο

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανελκυστήρα. Οργανώνονται σε υποκατηγορίες. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τις τιμές τους κάνοντας διπλό κλικ στην στήλη “Τιμή”. Μπορείτε να προσθέσετε τιμές που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει πατώντας το κουμπί με το βέλος.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορούν να επεξεργαστούν (βλ. Διαχείριση χαρακτηριστικών ανυψωτικών).

Φορέας Ελέγχου

Περιέχει πληροφορίες πιστοποιητικών. Για να ανανεωθεί το πιστοποιητικό πρέπει να συμπληρωθεί η ημερομηνία που έγινε ο τελευταίος έλεγχος.

 

Διάφορες πληροφορίες

Λίστες θεμάτων και ομάδων του ανελκυστήρα. Κάνοντας δεξί κλικ στην αντίστοιχη λίστα μπορείτε να προσθέσετε καινούργια (βλ. Ομάδες, Θέματα)

Περιοδικές

Λίστα των περιοδικών εργασιών που έχουν ανατεθεί στον ανελκυστήρα. 

  • Γεμάτη κουκκίδα: Εργασία που έχει ήδη γίνει.
  • Άδεια κουκκίδα: Εργασία που πρέπει να ξαναγίνει.

Οι περιοδικές εργασίες υπολογίζονται με βάση την περιοδικότητα τους, δηλαδή την στήλη “Ημέρες”.

Επιλέγοντας κάποια εργασία μπορούμε να δούμε περισσότερες πληροφορίες στο κάτω μέρος της φόρμας, στην “Ανάλυση εγγραφής”, όπως πότε έγινε και από ποιον.

Μπορούμε να περιορίσουμε τα αποτελέσματα των περιοδικών εργασιών επιλέγοντας ένα από φίλτρα από την στήλη φίλτρων στα δεξιά.

Περιεχόμενα