Ανάλυση βλαβών
Η βλάβη
Μία βλάβη είναι μία κλήση ενός πελάτη για μία δυσλειτουργία ενός ανυψωτικού. Υπάρχουν δύο κατηγορίες βλαβών, ανοιχτές και κλειστές. Όλες οι καινούργιες βλάβες είναι ανοιχτές. Μία βλάβη γίνεται κλειστή όταν η κατάσταση του ανελκυστήρα τίθεται σε “Κανονική λειτουργία”.
Περισσότερα σε: Φόρμα αναφοράς βλαβών
Φόρμα στατιστικών βλαβών
- Κεντρική Φόρμα
- Ανυψωτικά
- Βλάβες
- Στατιστικά Βλαβών 2
- Ημερ/νία, Ώρα κλήσης: Η ημερομηνία και ώρα που έγινε η καταχώρηση της βλάβης.
- Περιγραφή βλάβης: Η περιγραφή που εμφανίζεται στην φόρμα βλάβης.
- Τεχνικός: Ο τεχνικός που είναι υπεύθυνος για την συντήρηση του ανελκυστήρα.
- Ημερ/νία, Ώρα ειδοποίησης: Ημερομηνία και ώρα που ειδοποιήθηκε ο υπεύθυνος τεχνικός.
- Read: Η ώρα που είδε την ειδοποίηση ο τεχνικός.
- Ώρα έναρξης/λήξης: Η ώρα έναρξης και λήξης της επισκευής για αποκατάσταση της βλάβης του ανελκυστήρα.
- Διάγνωση/Ενέργειες: Η διάγνωση που έκανε ο τεχνικός στην εφαρμογή κινητού για την επιδιόρθωση της βλάβης.
Αναζήτηση και Φίλτρα
Αναζήτηση
Μπορεί να γίνει αναζήτηση βλαβών με βάση την ημερομηνία κλήσης. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «…» εμφανίζεται η σύνθετη αναζήτηση.
Επιπλέον, μπορεί να γίνει αναζήτηση με βάση των πληροφοριών της βλάβης.
Φίλτρα
Τα φίλτρα χρησιμοποιούνται για την ομαδοποίηση αποτελεσμάτων. Σε αυτήν τη φόρμα, μπορούμε να ομαδοποιήσουμε με βάση τα πεδία που βρίσκονται στις βλάβες όπως κατάσταση στην άφιξη, λόγος επίσκεψης, ενέργεια που έγινε, συστατικό και κατάσταση στην αναχώρηση.
Κάνοντας δεξί κλικ στα φίλτρα, μπορούμε να εμφανίσουμε τα στατιστικά ενός φίλτρου σε μορφή πίτας επιλέγοντας “Στατιστικό σε σχήμα πίτας”.
Περισσότερες πληροφορίες για τα πεδία των βλαβών βρίσκονται στην σελίδα Φόρμα αναφοράς βλαβών.


