Βλάβες

Βλάβες

Οι βλάβες  ορίζονται ως οι κλήσεις που κάνουν οι πελάτες για να δηλώσουν κάποια δυσλειτουργία στο ανυψωτικό τους. Οι βλάβες μπορεί να είναι κλειστές (εκτελεσμένες) ή ανοιχτές (τρέχων).

Φόρμες σχετικές με τις βλάβες.

Αναφορά βλαβών

Αναφορά βλαβών Πως γίνεται η πρόσθεση αναφορών βλαβών; Από την κεντρική φόρμα, από το Κεντρικό μενού, πατώντας το κουμπί Νέα βλάβη. Θα πρέπει να επιλέξετε τον ανελκυστήρα πρώτα. Αν ένα κτήριο...

Read More

Προβληματικά ανυψωτικά

Προβληματικά ανυψωτικά Προβληματικά ανυψωτικά κατά έτος Η φόρμα προβληματικών ανυψωτικών είναι μια λίστα που περιέχει όλους του ανελκυστήρες που είχαν βλάβες σε κάποιο συγκεκριμένο έτος, πάνω από ένα συγκεκριμένο όριο....

Read More

Προβληματικά ανυψωτικά ανά εργοδηγό

Προβληματικά ανυψωτικά ανά εργοδηγό Προβληματικά ανυψωτικά κατά έτος ανά εργοδηγό Η φόρμα προβληματικών ανυψωτικών ανά εργοδηγό είναι μια λίστα που περιέχει όλους τους εργοδηγούς ανελκυστήρων που είχαν βλάβες σε κάποιο...

Read More

Διαχείριση Βλαβών

Διαχείριση βλαβών Ανοιχτές βλάβες Η φόρμα διαχείρισης βλαβών εμφανίζει όλες τις βλάβες που είναι ανοιχτές, δηλαδή που η κατάσταση τους (κατάσταση στην αναχώρηση) δεν είναι σε “Κανονική λειτουργία”. Φόρμα διαχείρισης...

Read More

Ανάλυση βλαβών

Ανάλυση βλαβών Η βλάβη Μία βλάβη είναι μία κλήση ενός πελάτη για μία δυσλειτουργία ενός ανυψωτικού. Υπάρχουν δύο κατηγορίες βλαβών, ανοιχτές και κλειστές. Όλες οι καινούργιες βλάβες είναι ανοιχτές. Μία...

Read More

Περιεχόμενα