Κτήρια
Tα κτήρια υπάγονται στους πελάτες. Κάθε κτήριο μπορεί να έχει διαχειριστή, καθώς και εκπροσώπους. Είναι δυνατόν ένα κτήριο να ανοίκει σε περισσότερους από έναν πελάτες. Πάνω στα κτήρια δημιουργούνται τα συμφωνητικά για τις συντηρήσεις.
Οδηγοί
Πως διαχειριζόμαστε τα δρομολόγια
Τα δρομολόγια αποτελούν έναν τρόπο οργάνωσης των ανελκυστήρων ανά περιοχή.
ΠερισσότεραΟι πρώτες εγγραφές
Χρησιμοποιήστε την γρήγορη καταχώρηση δεδομένων για να προσθέσετε τους πρώτους...
ΠερισσότεραΠως θα προσθέσετε νέα επαφή/διαχειριστή.
Κτήριο -> Επαφές. Δεξί κλικ σε κάποια επάφη και επιλογή...
ΠερισσότεραΒασικές Φόρμες
Προσθήκη Νέου Πελάτη – Κτηρίου – Ανυψωτικού
Μέσα από αυτό τον πίνακα μπορείτε εύκολα και γρήγορα να...
ΠερισσότεραΓρήγορη Αναζήτηση
Γρηγορη αναζήτηση. Για να κάνετε την εύρεση ενός πελάτη μπορείτε...
ΠερισσότεραΔρομολόγια
Οργανωτική οντότητα: Δρομολόγια Διαχείριση δρομολογίων Εντοπισμός τοποθεσιών Τα δρομολόγια είναι...
ΠερισσότεραΚαρτέλα Κτηρίου
Λειτουργική Οντότητα: Κτήρια Γενικά στοιχεία Οι βασικές πληροφορίες του κτηρίου....
Περισσότερα