Αυτός ο πίνακας θα σας βοηθήσει κυρίως για να ελέγξετε με μια γρήγορη ματιά σε ποιους πελάτες δεν έχει χρεωθεί η συντήρηση (οι κόκκινες ενδείξεις).
Επίσης, μπορείτε να ελέγξετε και τα παρακάτω:
- Συντηρήσεις που έχουν χρεωθεί και δεν έχουν γίνει ή έχετε ξεχάσει να τις καταχωρήσετε.
- Χρεώσεις που έχετε βάλει στην αναμονή οι οποίες θα πρέπει να εκδοθούν τα αντίστοιχα παραστατικά.
- Συντηρήσεις που δεν χρεώθηκαν για κάποιο λόγο.
Προσοχή: Επειδή η συχνότητα χρέωσης των κτιρίων απεικονίζει την σημερινή κατάσταση, εάν επιλέξετε προηγούμενο έτος στο οποίο η συχνότητα δεν ήταν ίδια με την σημερινή, υπάρχει το ενδεχόμενο να μην σας δώσει σωστά αποτελέσματα σε προηγούμενες χρονιές.
Επεξήγηση χρωμάτων στα κελιά
| 15 | Έχει γίνει η χρέωση και η συντήρηση. Ο αριθμός δείχνει ποια ημέρα έγινε η συντήρηση. Δεξί κλικ μέσα στο κελί -> αναπαραγωγή παραστατικού, για να δείτε το παραστατικό που εκδόθηκε |
| . . | Έχει γίνει η χρέωση αλλά δεν έχει γίνει η συντήρηση. Δεξί κλικ μέσα στο κελί -> αναπαραγωγή παραστατικού, για να δείτε το παραστατικό που εκδόθηκε |
| 10 | Έχει γίνει η συντήρηση αλλά δεν έχει γίνει η χρέωση. Ο αριθμός δείχνει την ημέρα που έγινε η συντήρηση. |
| 20 | Η χρέωση είναι σε αναμονή και η συντήρηση έχει γίνει την ημέρα που γράφει. |
| . . | Η χρέωση είναι σε αναμονή και δεν έχει γίνει συντήρηση. |
| . . | Είναι δηλωμένο ότι δεν γίνετε χρέωση τον αντίστοιχο μήνα. |
| 20 | Είναι δηλωμένο ότι δεν γίνεται χρέωση τον αντίστοιχο μήνα, αλλά έχει γίνει η συντήρηση. |
| 10 | Έγινε συντήρηση, δεν θα την χρεώσουμε και την έχουμε αιτιολογήσει για ποιο λόγο δεν θα χρεωθεί. Εάν αφήσετε για λίγο το δείκτη του mouse επάνω του θα σας δείξει τον λόγο. |

Επιπλέον δυνατότητες:
- με δεξί κλικ μέσα σε κάποια γραμμή στον πίνακα μπορείτε να πάτε στις αναλυτικές κινήσεις του πελάτη
- στις περιπτώσεις που έχει γίνει η χρέωση (πράσινα κελιά) πατώντας δεξί κλικ μέσα στο πράσινο κελί μπορείτε να ανοίξετε την φόρμα του παραστατικού.