Μέρος 1ο: Προσδιορισμός τελευταίων συντηρήσεων
Για να μπορέσετε να διαχειριστείτε τις συντηρήσεις και να σας προτείνει το σύστημα επόμενες ημερομηνίες θα πρέπει να έχουν περαστεί οι συντηρήσεις που έγιναν τελευταία φορά.
Ποιο συγκεκριμένα αυτό γίνεται μέσω της αναφοράς συντηρήσεων. από εδώ πατώντας διπλό κλικ στον αντίστοιχο μήνα μπορείτε να επιλέξετε πότε έγινε η κάθε συντήρηση. Η πατώντας αριστερό κλικ πάνω στο κελί μπορείτε να πληκτρολογίσετε την ημέρα: πχ 15.
Εναλακτικά μπορείτε να αναζητήσετε τον ανελκυστήρα (μέσω του κτηρίου) και να προσθέσετε την συντηρήση από την αντίστοιχη ενότητα
Μέρος 2ο: Ανάθεση συντηρήσεων μέσω κυκλικής διαχείρισης
Από την κυκλική διαχείριση συντηρήσεων μπορείτε να καθορίσετε ποιος θα πάει σε ποιά συντήρηση. Αυτό φυσικά έχει νόημα εφόσον οι τεχνικοί διαθέτουν την εφαρμογή των κινητών.΄
Η κυκλική διαχείριση συντηρήσεων σας κοκκινίζει τους ανελκυστήρες για τους οποίους:
- είτε έχει προγραμματιστεί η επόμενη συντήρηση αργότερα από ότι θα έπρεπε σύμφωνα με την περιοδικότητα της σε σχέση με την προηγούμενη, είτε νωρίτερα.
- εάν δεν έχει γίνει κάποια αρχική συντήρηση και συνεπώς το σύστημα δεν μπορεί να υπολογίσει το πότε θα πρέπει να γίνει η επόμενη.
Σε γενικές γραμμές αυτές οι περιπτώσεις είναι στο χέρι σας να αποφασίσετε εάν έχει γίνει κάποιο λάθος ή όχι.
Αυτό το οποίο είναι σημαντικό να προσέξετε είναι η περίπτωση που ή η σημερινή ημερομηνία έχει ξεπεράσει την εκτιμώμενη επόμενη ημερομηνία συντήρησης, σε αυτήν την περίπτωση η το κελί της εκτιμώμενης ημερομηνίας θα έχει κοκκινίσει έντονα. Το πιο πιθανό είναι να έχει ξεχαστεί η αμεληθεί η συγκεκριμένη συντήρηση.
Αυτό που θα σας βοηθήσει πολύ στην κυκλική διαχείριση είναι τα φίλτρα.
Τα φίλτρα θα σας βοηθήσουν να εστιάσετε καλύτερα στους ανελκυστήρες που σας ενδιαφέρουν. Για παράδειγμα εάν θέλετε να προγραμματίσετε μόνο τις συντηρήσεις του Ιουνίου, μπορέιτε να το κάνετε επιλέγοντας το αντιστοίχο φίλτρο.
Μια ακόμα περίπτωση που ίσως σας ενδιαφέρει είναι τα φίλτρα ανα δρομολόγιο, στην συγκεκριμένη περίπτωση θα σας εμφανίσει μόνο τους ανελκυστήρες στο δρομολόγιο αυτό.
Ανάλυση εγγραφής
Κάθε φορά που κάνετε κλικ σε κάποιον ανελκυστήρα μέσα στον πίνακα. στο κάτω μέρος της φόρμας εμφανίζονται επιπλέον αναλύσεις σχετικά με αυτόν, όπως περιοδικές εργασίες που έχουν γίνει (περισσότερα στους προχωρημένους οδηγούς η εδώ όμάδες που συμετέχει το κτήριο καθώς και εκκρεμότητες που είναι ανοιχτές.
Αυτό που θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο όμως είναι οι συντηρήσεις του τρέχοντος έτος, καθώς από εκεί φαίνεται το πότε έγιναν γενικά οι συντηρήσεις καθώς και το πότε γίνετε συντήρηση στον ανελκυστήρα αυτό
για πλήρη τεκμηρίωση του πως λειτουργεί η φόρμα της κυκλικής διαχείρισης ανατρέξτε στην σελίδα της φόρμας
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την κυκλική διαχείριση συντηρήσεων:
Πατήστε εδώ
Μερός 3: Τιμολόγηση συντηρήσεων
Ας αρχίσουμε με το ότι η συντήρηση δεν έχει άμεση σχέση με την τιμολόγηση των συντηρήσεων. Γιατί; Γιατί η χρεωση μπορεί να γίνει μία φόρα τον χρόνο ενώ η συντήρηση κάθε μήνα κοκ. Επομένως η τιμολόγηση θα πρέπει να γίνετε με βάση την συχνότητα τιμολόγησης του κτηρίου που δηλώσαμε στην αρχή και όχι με βάση τo πότε έγινε η συντήρηση. Για να γίνει αυτό το WinLift διαθέτει ένα σύστημα μαζικής χρέωσης το οποιό σας επιτρέπει να τιμολογήσετε όλα τα κτήρια που πρέπει να τιμοληγηθούν με μερικά κλικ καθώς και να εκτυπώσετε αυτόματα όλα τα παραστατικά.
για πλήρη τεκμηρίωση του πως λειτουργεί η διαδικασία μαζικής τιμολόγησης και εκτύπωση