Οι πρώτες εγγραφές

1. Εισαγωγή των πρώτων εγγραφών.

Οδηγός για νέους χρήστες

Ο σκοπός αυτης της φόρμας είναι να δημιουργήσετε εύκολα τους πελάτες οι οποίοι έχουν ένα κτήριο. Οι πελάτες αυτές συνηθώς αποτελούν την πλειοψηφία καθώς πολύ λίγοι έχουν παραπάνω από ένα κτήριο. 

Βήμα 1ο: Επιλογή από το μενού

Ανοίγουμε την φόρμα γρήγορης εισαγωγής δεδομένων. Πηγαίνουμε στο μενού: Κτήρια -> Νέο Κτήριο.

Βήμα 2ο: Εισαγωγή δεδομένων πελάτη

Στο πάνω μέρος της φόρμας βάζουμε τα δεδομένα χρέωσης του πελάτη όπως AΦΜ, διεύθυνση χρέωσης κλπ. Για την γρήγορη εισαγωγή χρισημοποιούμε την διεύθυνση του πελάτη ως την διεύθυνση του κτηρίου. Επιπλέον μπορείτε να επιλέξετε επάγγελμα από την έτοιμη λίστα που διαθέτουμε, το ίδιο και περιοχή και δήμο.

Βήμα 3ο: Εισαγωγή δεδομένων κτηρίου

Στην συνέχεια επιλέγουμε την συχνότητα της χρέωσης του κτηρίου και το ποσό. Πχ τσεκάρουμε τους μήνες τους οποίους θα μας πληρώνει ο πελάτης. Συνήθως βάζουμε τους μήνες που γίνεται η συντήρηση.

Αν θέλουμε να βάλουμε διαχειριστή τότε θα πρέπει να πατήσουμε το κουμπί "+" στο αντίστοιχο πεδίο. Κατόπιν αναζητούμε εάν ο διαχειριστής υπάρχει, και αν όχι επιλέγουμε το αντίστοιχο κουμπί. Στην συνέχεια συμπληρώνουμε τα στοιχεία του διαχειριστή στην φόρμα που ανοίγει. Εκτός από το όνομα και το επίθετο σας προτείνουμε να συμπληρώσετε και το email καθώς και το κινητό, εφόσον το γνωρίζεται, καθώς χρισημοποιούμε το κινητό για αποστολή ειδοποιήσεων μέσω sms. Τέλος επιλέγουμε το ποσό της χρέωσης.

Βήμα 4ο: Εισαγωγή δεδομένων ανυψωτικών

Εδώ δημιουργούμε τους ανελκυστήρες του κτηρίου πατώντας δεξί κλικ και , μπορούμε να τους δώσουμε κάποιο όνομα για να θυμόμαστε καλύτερα ποιός είναι ποιός κάνοντας δεξί κλίκ πάνω στο αντίστοιχο κελί. Μπορούμε να ρυθμίσουμε επιπλέον την συχνότητα που θα γίνεται η συντήρηση του ανελκυστήρα. επιλέγοντας τους μήνες που γίνεται η συντήρηση.

Αν η συντήρηση γίνεται περισσότερες από μια φορά πχ 2 φορές τον μήνα τότε στο κελί Σ/Χ αντί για τον αριθμό που μας λέει επιλέγουμε τον διπλάσιο αριθμό. Στο κελί του συντηρητή μπορούμε να πατήσουμε το αντίστοιχο κουμπί και να επιλέξουμε το ονόμα του τεχνικού μας που είναι υπεύθυνος για την εποπτεία του ανελκυστήρα.
Αυτό βοηθάει καθώς αργότερα όταν δημιουργούμε βλάβες θα μπορούμε εύκολα να την αναθέσουμε σε αυτόν. Το ίδιο και με τις συντηρήσεις.

2. Αναζήτηση πελατών στην βάση

Οδηγός για νέους χρήστες

Αναζήτηση πελατών

Έχωντας προσθέσει τον πρώτο σας πελάτη ήρθε η ώρα να τον αναζητήσετε. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους είτε με την κεντρική αναζήτηση είτε με την αναζήτηση πελατών. Η αναζήτηση πελατών δουλεύει αποκλειστικά για τους πελάτες, ενώ η κεντρική αναζήτηση αναζητά τα κτήρια, παρόλα αυτά θα σας εμφανίσει και τον πελάτη του. Αρα το πως θέλετε να τους ψάξετε εξαρτάτε από εσάς. Η κεντρική αναζήτηση έχει επιπλέον 2 ενότητες που προφέρουν επιπλέον πληροφορίες για την εγγραφή με μια ματιά. (όπως για παράδειγμα οικονομικές οφειλές) και στοιχεία για τον ανελκυστήρα.

Όπως είδαμε στις βασικές έννοιες του προγράμματος. Η κεντρική αναζήτηση βρίσκετε κεντρική μπάρα, το ίδιο και η αναζήτηση πελατών (χαμογελαστή φατσούλα) 

 

Φόρμα νέων πελατών

Όπως αναφέραμε και στις βασικές έννοιες στο κομμάτι των συντομεύσεων, υπάρχει και ένα μητρώο το οποίο μας φέρνει τους πελάτες οι οποίοι καταχωρήθηκαν πρόσφατα, επομένως μπορείτε να δείτε εκεί την λίστα με τους πελάτες που έχετε προσθέσει. Χρισημοποιώντας τα αντίστοιχα φίλτρα μπορείτε να αλλάξετε το εύρος που εμφανίζει.

Περιεχόμενα