- Πηγαίνετε στο Κτίριο–>Επαφές.
- Τοποθετείτε το ποντίκι σας σε κάποιο σημείο της φόρμας και κάνοντας δεξί κλικ πατάτε το κουμπί της προσθήκης.
- Σ΄ αυτό το σημείο πρέπει να ελέγξετε αν έχετε ήδη καταχωρήσει τον διαχειριστή, αν είστε σίγουρος ότι δεν υπάρχει η επαφή πατάτε το κουμπί “Είμαι σίγουρος, δεν υπάρχει η επαφή” και προσθέστε τα στοιχεία του,όπως: Επίθετο, Όνομα, τηλέφωνα κ.ά. Στην συνέχεια σας ανοίγει η φόρμα της επαφής. Επαληθεύστε τα στοιχεία και πατήστε αποθήκευση ώστε η επαφή να εμφανισθεί μέσα στο κτίριο. Μπορείτε να Εάν θέλετε να προσθέσετε την επαφή και με τον πελάτη τότε επιλέξτε “ναι” στην αντίστοιχη ερώτηση που θα εμφανίσει. Μπορείτε να επιλέξετε και κάποια υπάρχουσα επαφή εάν θέλετε.
- Στην συνέχεια πατάτε δεξί κλικ στην εγγραφή της επαφής και επιλέγετε: “Ορισμός ως διαχειριστή”. Θα δείτε πάνω πάνω στην φόρμα ότι ο διαχειριστής έχει αλλάξει
Αν θέλετε να αφαιρέσετε κάποια επαφή πατάτε δεξι κλικ στην εγγραφή και επιλέγετε: “Αφαίρεση επαφής”. Τέλος εαν υπάρχει και δεύτερο άτομο που εκπροσωπεί το κτήριο μπορείτε να το ορίσετε από την λίστα εκπρόσωπος.

